så väldans glad men....

....vart är julkänslan?
Detta kommer bli världens kortaste inlägg men måste bara berätta om hur glad jag är!
Jag umgås just nu väldigt mycket med någon som gör mig väldigt glad, det är väldigt mysigt och allt sådant där =) Men min glädje blir ännu större när man vaknar upp till ett sms som berättar hur en tredje part blir väldigt glad av all glädje som skapas just nu! Helt underbart när man får reda på att man gör andra glada. Det är inte ofta som människor faktiskt säger att dom blir glada av något någon annan gör, tyvärr. Tycker det är väldigt synd eftersom man själv lyfts upp en bit då och det gör i alla fall min dag när jag får höra att jag på något sätt fått andra att bli glada. Så säg när ni blir glada, låt personen som orsakat det få veta om det, jag lovar att personen uppskattar det!
Sedan för att få lite balans i känslorna i detta inlägg så vill jag klaga lite på denna julen som inte lyckats ge mig någon julkänsla alls än så länge! Det kanske bara är jag som har höga krav men jag vill ha snö för att det ska kännas som jul! Jag har i och för sig fått lite julkänsla när jag vart och hälsat på vänner som flyttat ut på "landet" där det iaf är lite snö, samt grankvistsmatta utanför dörren. Det doftar ju så underbart! Jag verkligen hoppas att det är snö hemma hos föräldrarna, då finns det ett sista hopp om äkta julkänsla på julafton!
Eftersom jag definitivt inte skriver här varje dag (och definitivt inte kommer göra ett undantag imorgon) så önskar jag alla nu en riktigt God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0