En fin/mysig vecka..

Måste skriva lite om den här mysiga veckan också. Nämna den i alla fall! Jag var med om en helt underbar sak i måndags; vi hade en redovisning i skolan där jag inte var tillräckligt förbered enligt mig. Jag brukar verkligen alltid, alltid vara så nervös så jag mår illa inför redovisningar oberoende storlek av presentation eller publik. I måndags däremot, det var helt fantastiskt. Jag kände mig inte nervös en enda sekund, varken innan eller under redovisningen. Det har inte hänt sen……det har aldrig hänt!  Helt fantastisk känsla!

I alla fall så har hela veckan vart liksom…mysig =) Har träffat a special someone i princip varje dag mer eller mindre och det har vart helt tokigt mysigt. Jag blir mer och mer säker för varje dag som går, detta är något jag i slutändan kanske vill satsa på! Jättemysig känsla =)

 

Har även tecknat mycket denna veckan, det var länge sedan jag gjorde det seriöst. Har fått massa komplimanger också så då blev jag ännu mera pepp och har massa ideér!

kladd från helgen

I lördags förra veckan vaknade jag upp helt yr och kunde inte gå rakt, tror att jag antingen slog i mitt knä då eller vred det på något konstigt sätt för det har vart jättesvullet hela veckan och gjort jätteont. Borde kolla upp det igen eftersom det inte löste sig efter operationen som gjordes förra gången. Ska bara få tiden till det =P

 

Imorgon är det julbord som står på schemat. Med underbara människor! Är galet pepp! Piggelindrinkar blir det också ;) nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0