svårt...

Tycker det är svårt med att komma på en rubrik till ett inlägg som inte handlar om något direkt speciellt...
Meeen.. Igår var sista examinationen för denna delkursen! Galet skönt. Gick väldans bra också! Slutkommentaren på vårt "paper"  var "inte illa, tvärtom!" utav läraren. han är för go =P
Vid fem så träffades jag Martina och Andreas i stan och letade upp en liten uteservering och satt där till tolv ungefär =P Mats joinade också efter ett tag när han var redo för det ^^ mycket cider, mycket öl, galet mycket skratt! Var en väldigt trevligt eftermiddag/kväll, det får göras om! =)
När jag kom hem och kollade mailen så fick jag se att jag kan göra förra delkursens sluttenta på måndag om jag vill. Så har idag vart och lånat böcker av martina så jag kan kolla igenom och läsa om en del böcker innan provet. Nu tar jag en paus, blir alldeles för mycket att läsa i sträck..

När jag gick ut till badrummet i morses så kan jag inte låta bli och le när jag ser två tandborstar ligga där. Galet mysig känsla ändå. Låter kanske löjligt men det kändes som ett litet steg uppåt när den andres tandborste hamnar i ens badrum =)  Ler inombords!
Min andra hälft är inte hemma just nu utan är i stockholm på jamborii grejs. Saknar honom galet mycket redan! Han får komma tillbaka nu tycker jag! Love you hun!! <3
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0