Spännande....

Det kan man säga, minst sagt!

Som ni vet så åkte jag med Sarahs kanin Uno till veterinären idag för att han skulle kastreras. Var där lite innan åtta och skulle hämta honom 15:40. Vid ett så ringer dom mig och säger " Hej, jo Uno är nedsövd nu men när vi hade rakat bort pälsen runt omkring nu och ser att Uno är en tjej!". Dagens chock säger jag bara! "Ööööh hum, VAD sa du??" "Att Uno är en tjej =P Vill du att vi ska ta bort äggstockarna på henne istället, så blir det inga barn i alla fall?". Det var ju bara att svara ja, Uno var ju redan sövd och om Han är en Hon så måste Tincy vara en kille, för dom är syskon men ändå väldigt olika i kroppen och pälsen, inte ens chans att dom är av samma kön. Som tur är så känner jag att Tincy passar för en kille också so that's Grand, Men Sarah blev minst sagt förvirrad och vet inte vad hon ska kalla sin Hona nu mera. Luna funderar hon på =)

Ah well, det blir nog bra. Dagens chock ;) Och när vi sitter i bilen på vägen hem och pratar om att Uno är en Hona så kläcker Sarah ur sig "Jag måste vara snäll om jag ska få en Man"...Öööh! Riiight, vart kom den tanken ifrån liksom?! Hon ska inte tänka på sånt nu! Även fast det var någorlunda smart tänkt =P

Nä, nu blir det lite tvätt så tiden går fortare så jag får åka till Göteborg någon gång!!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0