slut!

Nu är hela julen äntligen över och alla börjar jobba igen och plugga igen. Jag själv går hemma och väntar på att få veta om jag ska börja plugga eller inte nu till våren. Spännande spännande.
Anyhow, Sen julafton så har detta hänt!; Jag var ute med Malin, Alicia, Malins polare och Patrik på Juldagen! Vi var hos Malin först och myste mest. Lisa och Marcus hälsade på en sväng också och var sociala =D Sen var vi på Harrys och vi träffade galet mycket folk som vi inte träffat på ett bra tag! Andreas var där, Jesper,Loke!!,Niklas, Daniel!,Marcus etc etc! Sinnessjukt många kända ansikten! Jätteroligt var det!
Nu ska vi se. Vad hände sedan? Jo jag var hos farmor och farfar på lite besök och liiiten julafton med familjen. Träffade även min farbror med tjej en sväng. Bella träffade jag också och henne familj ^^ Galet trevligt måste jag säga. Sötaste hunden och systerson =D <3 Trevlig helg =)
Dagen innan nyårsafton så var jag i Örebro med ett litet gäng Göteborgare och en och annan utböling för att bada på äventyrsbadet där borta! Helt galet roligt, även fast jag mådde lite dåligt efter ett tag. Lite smått svimfärdig ;P Men jag får skylla mig själv ^^ Inte mkt mat och väldigt lite sömn! NÅGON höll mig ju vaken natten innan vi skulle åka ;P <3 Iallafall, Badet var helt klart pengarna, trots skador och blåmärken som finns kvar än idag!
Nyår firades på Trandared hos Kevin. Mysig och god middag med trevligt folk till att börja med!! =D Vin och grejer till maten! Sen kom det massa folk som skulle vara med på själva festen! Lite dans, mycket galet snack och roligt folk gamla som nya. Sen ut vid tolvslaget och kolla på fyrverkerier, dricka champagne, kramas med alla och kyssa Sötnöten! <3 Sen in och värma sig, dricka lite mer och prata ännu mera med gött folk! Sen märkte jag att jag inte visste vart min kamera var =( Och den är fortfarande borta, därför kommer det inte med några bilder i detta inlägget. Jag har dem helt enkelt inte =( Så om någon sett den så säg till!!! Kolla på bilderna så borde man inse att den är min =P En lite silvrig Olympus ^^ Trevligt Nyår allt som allt =D Thanks folks!
Sedan så har jag umgåts en hel del med min sämre hälft ;) från 30e dec till 2e jan tror jag det var. Utan uppehåll =P Och inte var jag det minsta irriterad på honom! Bra tecken =D
Mja, sen så har jag städat en del, mormor är här på besök.
I fredags, den 8e januari med andra ord, så bakade jag en stor chokladtårta och åkte till Svenljunga med Lisa, Fredrik och massa pulkor i bilen ^^ Dags för en liten visit hos Marina och Marcus =) Vi hade det jättetrevligt med matlagning och spel, trevligt prat och pulka i en galen backe! Massa blåmärken därifrån =O Men kul var det!!! Sen tillbaka för lite mer spel och film och mys =) Massa trevligt!. De som skulle till Göteborgs hållet åkte tidigare än mig, Fabian och Fredrik som skulle till Borås. Vi stannade till klockan 22:30 ungefär tror jag =P Mer pulka spel och film blev det =) Jättemysigt =) Thanks!!
Sen hem och Fabian följde med =D Så kollade på slutet av en serie på tv. Sen gick vi och la oss =) Mysigt värre med någon att dela säng med =D <3
Och nu är det idag, Min bror fyller år och jag köpte del 2 i en serie böcker han läser just nu =) Bågens mästare heter den, fick två kramar!!!!! =O =O =O!!! Galet!!
Nu slappar jag bara och känner hur det värker i hela kroppen på mig av alla blåmärken och grejer från pulkaåkningen ^^ Lätt värt dock!!
Ska till tandläkaren och vårdcentralen imorn, wish me luck =)
tjohej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0