En helt okey dag i livet....

Det är vad dagen har varit =)

Upp tidigt för att få syster att vänja sig lite inför imorgon då hon börjar skolan igen.

Jag var hos tandläkaren vid elva idag, tog galet många avtryck och röntgen bilder och vanliga bilder på mitt underbara överbett =P Sen kommer jag inte få reda på något beslut förrän i mars >< Det suger lite, men men. Antingen tandställning eller operation kommer troligtvis hända i alla fall. Läskigt.....

Anyhow, Sen åkte jag hem en vända och höll på att somna precis innan jag skulle till Vårdcentralen! Där diskuterade jag mina röntgen bilder och sånt med min AT-läkare. Var inget problem på ryggraden enligt bilderna, och ingen infektion heller enligt blodproverna. Men vi kan ändå inte helt utesluta en infektion eller dylikt tydligen. Han har ett par diagnoser i huvudet men vill att jag ska prata med en sjukgymnast och ta det från det. Så en sådan ska jag ringa imorgon och boka tid där. Jag vill få reda på vad som är felet tack! Blir så trött på det här!

Men i alla fall, hem en sväng och sen in till stan för att träffa Alicia och tjöta lite med henne =) Alltid trevligt! <3 Sedan följde hon med till H2O där jag beställde en ny våtdräkt! Håller tummarna nu för att den ska passa!! Den är galet nice nämligen! =D Sjukt trevliga var pojkarna som jobbade där också^^ KÄändes skumt att gå in där för det känns mer som en samlings plats än en affär, så automatisk sträckte jag fram handen och hälsade på dem =P Smart Carina. Aja, dom sa inget om det och skakade glatt tillbaka^^ Härligt gäng =)

Sen blev det hem för att kolla lite på nätet och så. Och här är jag nu =) Skriver lite granna, tidsfördriv ungefär!

Och nu kom Sötnöten hem och skrev ett mysigt "hej" på msn :P Ett vanligt Hej är ju helt överskattat, eller nåt ;)

Tjohej gott folk!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0