1 månad <3

Igår blev det inget skriveri här, men det var för att jag inte var hemma^^ Dagen, eller snarare kvällen var mysig i alla fall!

Åkte till Göteborg så jag var där runt sex, där mötte Fabian upp mig och vi åkte hem till honom. När jag går in i rummet så är det mycket mörkare än vanligt, och ser att det är massa tända ljus i rummet och ett litet bord med ljus och två vinglas på. Det pirrade till i kroppen eftersom jag insåg på tågresan dit att det var den 12e januari, med andra ord en månad sen vi blev ihop! När han tänt alla ljusen så kommer han till mig och kysser mig. Kan man bli annat än knäsvag i ett sådant ögonblick? Sen går han ut i köket för att fixa någonting och jag bara står där innanför dörren och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Han kommer tillbaka och undrar varför jag fortfarande står där, Ja det kan man ju undra. Han ställer timern på 30minuter och så sätter vi oss och väntar och myser. Sen blev det mat och han har lagat god lax och sås! Jättegulligt! Och så vitvin till det. Visste inte riktigt hur jag skulle reagera då detta var helt nytt för mig, samt att jag aldrig riktigt vart en ”romantiker” på det sättet. Men vi åt och pratade i alla fall och det var mysigt!

 

 

Sen kollade vi på Smala Sussie för det är tydligen Inte helt okey att jag inte hade sett den. Nu har jag i alla fall, och jag tyckte om den!

 

 

 

Kvällen var jättemysig trots vissa inslag som var lite otajmat, men sånt händer!

 

Att få somna i Fabians armar var nog ändå det bästa under hela natten! Och att vakna i hans armar det bästa på morgonen <3

Tack sötnöt för en underbar uppvaktning =) <3Sötplutten och jag ^^

Dagen efter, idag med andra ord så var det mysig morgon med gott kaffe, och sen iväg för att träffa lilla Alexander en stund. Sprang till bussen från Kallebäck och kände nåt slå mot låret, tänkte inte mer på det utan sprang vidare och in på bussen. När den börjar rulla och jag ska ta fram mobilen för att svara på Alicias sms så inser jag att den inte är där. Får hoppa av på nästa hållplats och gå tillbaka. Ska lära mig att kolla efter vad som hänt när jag känner en smäll mot låret =P Sen gick jag fort till spårvagnarna istället, hamnade i Brunnsparken lite senare än tänkt. Men i alla fall.
Där väntade Alex och vi promenerade en bit, fram och tillbaka, och pratade om lite allt möjligt. Gick i några affärer och sedan till ett café och fikade och pratade lite till^^ Sen så åkte jag hem så var väl hemma runt halv sju kanske ^^

Trevlig dag allt som allt, fast med en hel del oflyt som vi säger >< Men så går det vissa dagar!

 

 

Nu sitter jag här, skriver detta och kollar lite halvt på NCIS, funderar på att lägga mig då jag är galet trött och seg egentligen. Ont i foten har jag också. Dunkar galet mycket i den just nu. Och det var rätt länge sen jag fick såret =( Hoppas det går över snart!

 

 

 

And! Crossed fingers för Socialpsykologi eller Praktiskt filosofi nu då!!!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gulligt! :)

2010-01-14 @ 10:11:59
Postat av: Carina

jao ^^

2010-01-14 @ 11:16:35
URL: http://tincy.blogg.se/
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

grattis :P

2010-01-14 @ 20:25:35
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0