update

Som ni vet så var jag i Sälen förra veckan, det var helt okey. En hel del skidåkning, samt att jag testade snowboard en dag. Förjävla ont i axelområdet dagen efter =P Men det är väl så det ska vara ^^Inte mycket mer att säga om resan egentligen. Orkar väl egentligen inte ;)

Väl tillbaka så har jag fortsatt med städning av mitt rum, jag kan nu se mitt golv(woho!!) och det är svinkallt =P Men men, det tar sig. Känns lite bra ^^

Har haft redovisning av en pilotstudie med min studiegrupp i skolan. Hade galen ångest innan vi skulle redovisa, men gick sjukt bra så hade världen adrenalinkick dagen ut! Sen så hände det väl iofs fler bra grejer under dagen som gjorde så kicken förlängdes ^^

Sov hos Fabian mellan söndag-måndag. Det vara hur nice som helst! Inte setts på en vecka, och massa jobbiga sms som gjorde det värre än det var =P Ja, det är löjligt! Live with it ^^

Rosemöte har jag också vart på och det var väldigt trevligt måste jag säga! Mera mera!! =P

Hum, inte mycket mer att säga egentligen..

Var ute med kaninspånet idag, galet mycket snö! Hade mina 11håls kängor på mig men det hjälpte inte ett dugg!! sinnessjukt jobbigt att gå de 20meterna i 1meter (ca) djup snö med en stor påse. Men det var kul på samma gång ^^. det som inte var jättekul däremot var när jag klev in i källaren igen och halkade på betongtrappsteget och vrickade foten, lr dylikt, den är svullen nu =( Men shit happens^^ kunde vart mycket värre, så jag är glad iaf!

Längtar galet mycket till 15de mars!! Då åker jag ju till Irland. Jag och Malin ska gå våra berömda knas-promenader igen!!! Whiie… galet vad jag längtar =D =D

Nä, nu får det vara nog!

See yah!


Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Massa snöööööööö :D fast jag vill bli av med snön...

2010-02-23 @ 22:55:45
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0