En nice vecka!

Av och till i alla fall! I måndags så hade vi redovisning av en piloutstudie på seminariet och det gick sjukt bra enligt mig själv och även de andra tror jag nog. Alla var åtminstående mycket lättade när det var klart och det verkade som det gått bra ^^

I tisdags så rensade jag upp mera på mitt rum. Kunde helt plötsligt se mitt golv! Helt galet coolt måste jag säga. Har inte sett det sen jag började städa och rensa ut! Kallt var det dock! Brrr. Men det är över nu.

I onsdags låg jag hemma och mådde jättedåligt, trodde att Sabiha hade smittat mig eller någonting. Men det gick typ över tills på torsdagen så det var väl bara något dåligt i maten jag ätit eller dylikt. På torsdagen så bestämde jag mig även för att kolla runt efter ett extra jobb eller något sånt. Skickade 3 ansökningar. Efter 40min så ringer min mobil och jag får en intervju till redan nästa dag (Torsdag) utav dem. Var lite ”chockad” så hade inga bra svar i telefonen egentligen.  Var inte direkt beredd på att någon skulle ringa under en timme efter att jag ansökt liksom. Men men.

På torsdagen då så skulle jag in till Göteborg för att gå på intervjun, men jag bestämde med Ali att vi skulle ses en liten stund innan. And so we did. Hittade lite kläder och så, var på bokrean etc. Mycket trevligt måste jag säga. Sen letade vi upp dörren jag skulle till. Var på intervjun, kändes som en galet bra intervju så tror nästan helt på att dom kommer ringa och fråga om jag vill ha jobbet! Men när jag gick därifrån och började tänka på det så kom jag fram till; att jag inte alls vill jobba där egentligen. Så ringer dem så tackar jag nej.

Men efter det så gick jag till ett café där min bättre hälft var =) ringde Alli på vägen dit också så hon skulle hjälpa mig dämpa mitt leende i ansiktet (adrenalinkick), det gick inte helt bra dock eftersom hon tyckte att jag gott kunde dela med mig av min glädje genom att gå runt och le till folk! Men men, träffade sötnosen och vi vandrade runt lite, var inne på Br bland annat och klämde på låtande gosedjur! Sen träffade vi Alex och vi vandra runt lite till och ended up på ett café. Mycket trevligt prat etc blev det där =)  Sen hem till  Fabian där vi kollade på sista avsnitten av HIMYM och pratade och hade det allmänt mysigt! <3 <3

Dagen efter blev det födelsedagspresent hunting och lunch på De lux sushi med Thyni. (Både jag och Fabian också då!)  Massa trevligt. Sen var det dags att ta sig hem. Galet bra vardagsvecka allt som allt! Samt att jag fick ett samtal om en till intervju!! Från ett annat jobb som jag mycket hellre skulle vilja ha, så får hålla tummarna nu!!woopwoop.

Inte så mycket mer att säga atm. Kalas ikväll, blir nog mysigt =) Men nu ska jag faktiskt dra och tvätta bilen, finally =P

Byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0