Bluppeti Sälen

Tjenare tjenare Folks!

Då var det dags igen! Idag åkte jag upp till Hundfjället i Sälen med familjen. Och mjo jag vet, det är inte helt galet roligt att åka med familjen fortfarande kanske! Men jag får åka skidor igen och det blir billigt för mig!

Satt och funderade på när jag åkte senaste gången, det var faktiskt typ 3 år sen, fyra dagar i Lindvallen. Innan dess var det två år sedan. Så vi får väl se hur det går i backen imorgon. Spännande spännande ^^

Just nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen med resten av familjen, it kind of sucks…… According to me anyway. Men men, man får väl stå ut. Finns ju i princip bara ett rum man kan sitta i med datorn liksom. Ah well, är lite småtrött så ska väl inte lägga mig allt för sent I suppose. Usch vad jag känner mig gammal när jag skriver sådant..

Nä, nu blir det annat kollat på nätet innan jag stänger ner. Har just nu bara ett fungerande mobilt Internet här, så jag och min broder delar. Ska fixa ett till imorn, detta håller ju inte i längden kan jag meddela!

Tjohej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0