Snö!

Massa snö!

Vaknade upp på morgonen idag och tittade ut genom fönstret och vad ser jag där? Jo snö! Dessutom så snöar det fortfarande lite granna. Himlen är grå och det är vitt överallt. Nu kanske man vågar hoppas på en vit jul? Det är ju inte så många dagar kvar trots allt. Men "Peppar peppar ta i trä" som man säger! Nu tänker jag vara lite vidskeplig för jag vill ha snön kvar helt galet mycket! Älskar att springa ut i snön och rulla runt ;) Ja, jag har mitt barnasinne kvar! Det ska man ha kvar, för alltid. Men till en viss gräns såklart ;)


Vår baksida, snö!!!


Denna bilden var galet kall att ta, min fot fick ju nästan frostskador ^^ Men det är Riktig snö! Konstaterat nu! Inte nån dum blötsnö som försvinner helt galet fort, nä, detta är kramsnö. Och sådan ska man kramas i! Så kom hit och kramas i snön med mig! ^^

Nä, nu ska jag gå och se till min tvätt och fortsätta städningen. Var bara tvungen att berätta om den underbara snön.

tjohej!

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Tack <3

2009-12-15 @ 13:50:34
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Carina

for what? =P

2009-12-15 @ 20:08:22
URL: http://tincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0