Sitt hela dagen om du vill......

....det finns kvar en rulle till.

Står det på vår toalettrullehållare! Sarah som har lärt sig läsa för ett tag sen sitter nu och läser den högt inne på toaletten varje gång hon är där! I början så undrade man lite smått vad det var hon sysslade med där inne, hörde bara mummel, men efter ett tag höjde hon rösten så jag hörde henne läsa dessa rim. Varenda gång hon är där inne. Sötunge.

Idag har jag vart på julavslutning för Malmen. Det var i kyrkan inne i stan. Är alltid lite märkligt när man går in i en kyrka tycker jag. Känner mig inte helt bekväm där. Kan ju bero på att jag är agnostiker, men jag vet inte ;) Känner mig alltid lite out of place när det är bön också. Jag sitter där och låtsas att jag inte syns i princip =P På Irland, när jag var på bröllop, så gick jag faktiskt ner lite halvt på knä jag med och knäppte händerna i alla fall. Där hade man i princip inget val >< Alla bad! Katoliker som dom är!

Haha, off-topic men min broder tappade precis sin kaviarmacka i knät! Haha! kaviarsidan nedåt såklart ;) Han har vart puckad hela dagen! Fick ett sms vid tio i fyra "Varför är ingen hemma? jag har glömt nyckel!" ungefär.. Hum, vi var på julavslutningen! Men kom hem typ halv fem ungefär. Då har han suttit i lekstugan och frusit! Lilleplutt!

Men i alla fall! Kyrkan ja! Nä, jag ska nog inte börja skriva om kyrkan. Det kan bli förfärligt långt då. Orkar inte det idag, skriver upp det på listan med ämnen som jag ska skriva om när jag orkar, någon gång med andra ord. I framtiden!

Nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag kollar på PoC 1 med brorsan. Gillar fortfarande de filmerna^^ Rätt skönt att jag kan sitta ochs kriva samtidigt eftersom jag kan filmerna utantill vid det här laget ;) Fattar vad som händer även fast jag bara hör vissa ord och så musiken^^ nice nice!

Well, snart är det imorgon! Och det gillas! Kvart över sex så drar jag till Göteborg nämligen. Ska hälsa på Alicia som jag sa häromdagen. Ska ta med lite ost och kex, och tydligen ett spel av något slag. Ska kolla på det lite ikväll och se vad jag kan gräva fram^^

Planerna inför lördagen är ändrade! Liseberg vid fyra istället för halv två! Blir ingen roverfest. Blir liseberg och sen glöggmys hos Marcus. Men funderar på att dra till Patrik och Marcus 20års fest istället, eller lite senare. Får se hur planen blir! Det beror ju även på vad den andra halvan har att säga om saken ^^ <3  Men det blir nog bra!

Nu ska jag kolla på snygga Jack Sparrow en stund!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg:D ska vi följa varandra på bloglovin? kram:)

2009-12-18 @ 12:57:20
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Carina

tackar =P sure thing. Måste kolla din blogg först dock ;)

2009-12-18 @ 14:09:41
URL: http://tincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0