Sentimentalt

Inget ämne från listan idag heller, tar det när jag orkar!!!

Men idag har varit en helt vanlig dag måste jag säga. Den slutade galet sentimentalt nu ska tilläggas!
Har fått email från min familj på Irland och som vanligt får Ann Marie mig att gråta floder. Bra gråt ska tilläggas! Men ändå... Dom har fått mitt fotoalbum nu i alla fall, och Aofie vill ha med det öööverallt och visa folk! Tydligen så började Ann Marie gråta när hon kollade igenom det och läste min kommentarer... Aofie gillade sin present med halsband och massa pärlor och grejer så hon kan göra sina egna kreationer, vilket hon tydligen gör och tvingar Ann Marie att ha på sig dem när hon går ut med sina vänner,haha! "I was going out with work last week and I had to wear one of her bracelets!!!!  so thanks for that!!"  brilliant ;)  Sen var det massa text om barnen och om julens planer, tydligen ska fotoalbumet med upp till Galway också, finns galet många bilder från när jag var där i det så det kan jag ju förstå ;)







Nej, sentimentala timmen är över ;)

Back to reality!
och det finns inte riktigt här ändå!

Saknar dig!


tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0