Nu är det slut...........

Nu .. är det slut.. usch vad jag inte gillar det här! Helt galet otrevlig överraskning är det.... Men nu, blir det ingen ägglikör i aladdinasken längre! Jag som röstade på den massa ggr! Men nä. Istället får Romrussin(bläk!) och till och med Körsbär i likör, stanna kvar. Hur kunde det hända?!! Är det NÅGONSIN någon som äter den körsbärspralinen? Sjukt äcklig är den >< Nä! Nu blev jag putt ><



nä... orättvist är vad det är!

Nu vill jag verkligen ha fredag, behöver en kram tror jag! =P

tjohej

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Meh! körsbärslikörsgrejen ska ju ut! och romrussin.... fy fan va den är vidrig... höstnougat och gräddnougat är godast.

2009-12-17 @ 13:04:11
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Carina

mnja.. ägglikör och höstnougat är bäst ^^

körbär i likör smakar ju fan galet äckligt!!!!

håller med dig.. dom borde ut. båda två om inte annat.... groooooose!

2009-12-17 @ 13:36:05
URL: http://tincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0