Myspys

Nu har det varit helg och grejer minsann! Och massor av grejer har hunnits med. Eller är det så mycket egentligen? Det kanske bara kändes så för att jag hade något att göra verkligen hela tiden!

Så, lets get to it! I fredags så började jag med att julstäda mitt rum, överallt ^^ Eller mja, jag skippade golvet så länge, det kommer! Så nu är det faktiskt rent och fint i mitt rum! Helt otroligt! Men systeryster var hemma med mig på förmiddagen så jag var ju tvungen att leka lite med henne också, inte mig emot liksom, kan vara roligt^^ Så vi tog på oss galet mycket kläder och gav oss ut i snön för att busa lite! Inte rätt snö för att göra snögubbar och grejer tyvärr! Så vi rullade i snön och gjorde forspårsmönster! Mysigt mysigt =)

Sedan var det dags för att gå in och förbereda sig inför helgens aktiviteter! Skulle ha så lite med mig som möjligt men ändå ha grejer med mig för spelkväll med ost och kex, en dag på liseberg och så fest på lördagskvällen. i en väska.... Men det löste jag, scout som jag är så fixar jag det ;) Så iväg in till stan för att ta mig vidare till Göteborg! På vägen så märker jag att spolarvätskan har tagit slut, samt bensinen >< Så jag ser iiingenting samt känner att bilen kan få bensinstopp när som helst! Galet! Samt att mina vinterdäck inte är heeeelt att lita på så jag glider sjukt lätt!  Anyhow, hann till bussen i alla fall, både jag och Juxxe ^^Så blev det en lång busstur till Göteborg! När vi kom dit så svängde vi inom Måns först och åt saffransbulle och drack glögg samt pratade om lite allt möjligt trevligt! Massa fint där! Lite avundsjuk kanske ;) Väldigt centralt och väldigt fint =)
Men sen fick vi ta oss ut till Lindholmen för att träffa alli och ha lite mysigt! Vi åt lite och sen så bjöd vi upp Fabian och hans fyra polare till Alli. Vi spelade lite spel och pratade lite och hade allmänt trevligt tycker jag minsann! Trevligt folk det dära =)
Dom gick vid två tror jag =) så pratade vi lite till och gick sen och la oss och somnade efter halv fyra någon gång!

På lördagen så började jag med att gå med Alli på Nordstan en sväng och så lunchade vi på ett mysigt café, där Fabian joinade oss efter ett tag! =)

Så var det dags för del två av dagen! Liseberg med Rovergänget! Tog med mig lilla bihanget dit också <3 Var en mysig men helt galet kall stund där ! Men helt klart värt nu när man tänker på det så här i efterhand ;)

Efter detta drog vi hem till Marcus och åt god paj och annat smått och gott! Samt glögg såklart ^^ Hjortron glögg testade jag denna gången, helt klart spännande, men god! Trevligt trevligt! Men sen drog jag, Fabian och Malin till Borås för att gå på 20års fest på Hedviksborg =) Hem till Malin först en sväng för hon skulle byta om. Så ringer vi till festen för att se vad som händer och om dom är kvar där "Nä jag vet inte riktigt vart jag är. Jag är i en ambulans tror jag!" fick vi som svar =O Då har Marcus varit full (som vanligt ;) ) och ramlat in i ett bord och fått ett jack i huvudet >< Men han var ändå gladast och fullast på festen när han kom tillbaka från sjukhuset =P Galning!!!

Trevlig fest i alla fall, om än lite galen! Sen åkte vi hem till mig och halvsov ^^

Galet mysigt att vakna upp bredvid någon man tycker om! Kan nog vänja mig vid det ;) <3

Allt som allt var det en heeelbra och mysig helg! Värd!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0