mnja

det går inte så bra det här med blogg för mig märker jag =P
glömmer bort den helt, verkligen hela tiden!!! Men ska försöka, ännu en gång, att bli lite mer aktiv!

Mycket har hänt, inget har glömts bort, men samtidigt så har det var så mycket så jag inte orkar skriva om det! Ska försöka skriva efter varje grej vad som hänt istället tror jag nog! Bra idé Carina =P

Men jag har fyllt år i alla fall, kna vara värt att nämna. Hade en fest för detta också, klart man ska hitta alla anledningar man kan för att festa liksom ;) mycket underhållande och intressant fest I have to say!

Och en annan viktig sak är att jag hittat en liten mygga om man ska säga så ;) Eller hur man nu ska uttrycka det!. En liten mygga som jag verkar tycka om en väldans massa i alla fall! Hoppas på det bästa^^ <3

Sötplutten och jag ^^

Hade ju sökt lite utbildningar och sådant. kom in på lärarutbildningen, men är inte helt säker på att jag vill gå den. Och om jag tackar nej så lär det bli så att jag pluggar ett par kurser till våren istället, gör högskoleprovet och försöker ännu en gång! Sjukgymnast eller Sjuksköterskeutbildning(så jag kan bli ambulansförare) är det som ligger högst på listan just nu! Men men, man hinner ju kanske ändra sig igen ;) Nu ska jag kolla igenom alla kurser i göteborg till våren i alla fall. Hitta någon på helfart så jag får studiebidrag och kan flytta också!! Skulle helt klart vara nice!!

Nej! Nu var det slut för denna gång!. Har en lista på massa ämnen som jag vill/ska skriva om någon gång också. Ska försöka börja beta av den...så småning om :P

tjohej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0