Lite smuts i kanterna!

*flin*
Letar runt lite på internet efter jobb/extrajobb i göteborg just nu. Snubblade över den här annonsen nu;


Känner att, nä, detta är nog inget för mig. Kände mig liksom helt plötsligt lite.....smutsig i kanterna so to speak!

Helt galet vad svårt det ska vara att hitta ett arbete just nu. Visst att jag får bidrag och lån när jag pluggar(kommer plugga!) men det är ju att leva på gränsen då i princip. På väldigt lite i alla fall, så ett extrajobb är ett måste. Men så ska man hitta ett sådant också ><
Hade tänkt ta kontakt med några jag känner som jobbar i Gbg och se om dom har några förslag, eller tips, eller vad som helst som kan hjälpa mig! Både med jobb och med lägenhet. Verkar ju vara minst lika svårt att få tag på det ju!

Nä, nu ska jag leta vidare!

tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0