Inget vettigt alls!

Det är precis vad det här inlägget är. Inte det minsta vettigt. Fick bara stor lust att skriva någonting. Vet bara inte riktigt om vad!

Just nu så sitter jag här hemma och det kliar liksom i hela kroppen. Tecken på abstinens kanske? ;P Hellt galet vad man kan bli beroende av närhet fort! Här har jag gått och klarat mig bra utan det i nästan 3 år, och så börjar man träffa någon och POFF! så är man beroende av närheten denne ger!

Bah! Löjligt är vad det är Carina! =P

Men i alla fall, lite planer för veckan har det blivit kan sägas. På fredag så drar jag till göteborg och ska hälsa på Alicia och bara chilla! Juxxe följer också med. En viss person ska hälsa på sin polare som bor i samma byggnad såååå, man vet ju aldrig vem man råkar stöta ihop med i korridoren so to speak!

På lördag så blir det först lite rund gång i stan med juxxe och alli, lunch och sådant =) Sen efter lunch så blir det rover avslutning! Börjar med att gå till Liseberg och mysa runt där, sen får vi se vad som händer efteråt! Var ju så att vi skulle haft julfest på kvällen, men det kanske inte blir av så nu så bestämmer vi nog när vi är där vad som ska hända! Men jag fick ju ta med lilla bihanget så jag klarar mig hur det än slutar^^

kanske kommer nåt mer vettigt inlägg senare idag istället!

tjohej!

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

;D

2009-12-16 @ 14:46:41
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Alli

hehe. var det därför du var så sugen kan komma till mig;) skakar på huvudet

2009-12-16 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0