2år och 11månader

det var ganska exakt så länge sedan som jag gjorde slut i mitt senaste förhållande. Det är ett tag ändå och jag har liksom lärt mig att vara singel igen. Att kunna leva utan att vara beroende av någon annans bekräftelse eller uppmärksamhet. Därför är jag lite rädd nu. Jag känner mig galet ovan vid det här, som en nybörjare. Känns nästan som första gången man var ihop med någon och man visste inte vad man skulle prata om eller hitta på, eller bete sig överhuvudtaget. Vad som förväntas av en osv. Lite koll har jag väl, men ändå, känns nästan som första gången.

Men det ska nog gå bra! Precis som Fabian så säger jag att mycket kan förstöra ett förhållande, men jag tänker inte låta min egen feghet vara orsaken! <3

Detta kan bli helt galet bra, det känner jag i magen. Man ska lyssna på sin mage! Tips till er alla. Magkänslan brukar fungera bra! 

Sen så tänker jag göra vissa saker annorlunda denna gången! För det första så tänker jag lära mig att umgås med bara en person (galet dålig på det, är en gruppmänniska :P), för det andra så tänker jag inte rusa iväg så att säga. Förut har allt gått och hänt så fort, tror man tappar gnistan lite i språnget där. Tänker inte göra om det misstaget igen!

Men enough med depprimerande minnen nu =P

Glad över nuet och längtar efter varje dag jag får spendera med denne specielle person! <3

tjohej!

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Here you go, Carina! :D

2009-12-15 @ 10:09:16
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Carina

Hehe, ohja! Med lagom stora kliv ;) Juxxeeee, fiiika!!! Säg till när du fått dina pengar!!

2009-12-15 @ 10:20:23
URL: http://tincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0